desember 23, 2010

dagen før dagen - en selvlaget julekrybbe...




Dagen før selveste Julaften...

I går koste eldstemann og jeg oss
med julemusikk og Fimo-leire.
Siste dagen før alle skal ha ferie
og støynivået og tempoet stiger betraktelig her hjemme...

Med litt inspirasjon fra den superkule
julekrybben til Alessi,
skapte vi vår egen variant i Fimo.



Fimo-leire er veldig gøy og lett å
jobbe med, den herdes i ovnen - 110 grader i 15-30 min,
og lakkes til slutt.





Markus er veldig kreativ og det er så koselig å sitte slik 
og pusle sammen. Etterhvert gikk han over til
å lage masse herlige varianter av monstere :)



Ønsker alle en koselig Lille Julaften!



{Lykkefryd}

10 kommentarer:

  1. SÅ flott - en nydelig krybbe, og så flotte farger!
    Likte stemningen - alle hadde en personlighet også så flott med bare hodene på de eslene (du får unnskylde om det ikke er esler altså!!) veldig dekorativt!
    Nydelig arbeid - og du - tusen takk for varm hilsen hos meg - en Vidunderlig Jul ønskes deg!!
    Varm klem fra Lokki

    SvarSlett
  2. Fantastisk flott!
    Så flink gutt du har & genial idé :)

    Ha en riktig God Jul & Godt Nyttår!

    SvarSlett
  3. Fantastisk kule!! God lille julaften til deg også! :)

    SvarSlett
  4. Utruleg flotte figurar! Eg vil ynskje deg og dine ei velsigna jolehelg frå oss her inne i Modalen og takke for kjekke kommentar på bloggen min i året som gjekk!

    Klem!

    SvarSlett
  5. Utrolig fin - hjemmelaget er alltid best!
    Gleder meg til gutten min blir stor nok til å gjøre sånt : )

    SvarSlett
  6. For en fantastisk julekrybbe!!!

    Riktig god jul i heimen;-))

    SvarSlett
  7. For en fantastisk julekrybbe!! Helt enig i at det er gøy med FIMO! Har en god del liggende, og lurer jammen meg på om det må bli noe liknende av det! Tusen takk for inspirasjon! Og, utrolig hyggelig å titte innom bloggen din- her kommer jeg gjerne igjen!!:)

    SvarSlett
  8. Den ble rålekker synes jeg!!

    Ønsker deg og dine et riktig godt nytt år! ;-)

    SvarSlett
  9. Kjempetøft!
    Har selv kikket på Alessi sin julekrybbe, men det er jo mye mer moro å lage den selv.

    Stilig blogg, her likte jeg meg :) Legger meg til som følger.

    Hilsen Frk.Fjong Ü

    SvarSlett
  10. Sååå utrolig skjønn julekrybbe <3

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar!
Det setter jeg stor pris på :)

Related Posts with Thumbnails