desember 26, 2010

fine romjulsdager...



Fine romjulsdager...

Snart drar vi på en veldig
etterlengtet familieferie
og det vil bli stille en stund her
på bloggen.

Vil bare takke alle
som har vært innom bloggen i året
som har gått
og alle veldig koselige tilbakemeldinger
jeg har fått - de betyr utolig mye :)

Alle som ønsker å handle i
nettbutikken er selvfølgelig velkommen til det
- det vil være 30% rabatt på alle ordinære varer
i perioden 28.12 - 14.1
Bruk rabattkode NYTTÅR30.
Alle bestillinger og henvendelser vil
bli behandlet f.o.m. 15. januar.

Ønsker alle fortsatt fine romjulsdager
og alt det beste for 2011.

Godt Nyttår!



{Lykkefryd}

2 kommentarer:

  1. Måtte bare si at den hjemmelagde julekrybben var knusbedårende! Så flinke dere har vært!!

    Og så vil jeg takker for at du er her i Bloggland! Alltid like hyggelig å komme inn til deg.

    Ha en deilig romjul og ett riktig godt nytt år!
    KLEM

    SvarSlett
  2. Bevare meg vel så fin julekrybbe dere har laget! Jeg er så imponert over deg altså.... skulle ønske jeg kunne være bare brøkdelen så kreativ og flink som du... men jeg nyter de kule bildene av de kule tingene du lager istedet ;)
    Ha en super ferie, kos dere og lad batteriene!
    god nyttår!
    Klem
    Lise

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar!
Det setter jeg stor pris på :)

Related Posts with Thumbnails